Antocianinų širdies sveikata. failitus.lt | Sveikatos ir medicinos žinios

Valgykite daugiau mėlynių - naujas tyrimas parodė, kokios jos naudingos sveikatai

Tačiau reikia daugiau tyrimų, norint tiksliai nustatyti raudonųjų kopūstų poveikį sveikatai.

Sveika širdies kraujagyslių sistemą - Powdi

Šias daržoves galima valgyti su salotomis arba virtas. Avietės Avietės yra puikus įvairių antioksidantų šaltinis. Taip pat šiose uogose yra mangano, vitamino C ir maistinių skaidulų.

Tyrimų rezultatai rodo, kad avietėse esantys antioksidantai gali padėti naikinti kai kurias vėžio ląsteles. Pavyzdžiui, vieno laboratorinio tyrimo metu mokslininkai nustatė, kad avietėse randami antioksidantai ir kai kurie kiti junginiai padėjo sunaikinti krūties, gaubtinės žarnos ir skrandžio vėžio ląsteles mėgintuvėlyje.

Supermaistu tituluojama organizmo šluota: kuo naudinga, o kada vartoti reikėtų atsargiai? Antioksidantų yra daugelyje sveikų maisto produktų. Reguliariai juos vartojant, antioksidantų kiekis organizme padidės ir apsisaugosite nuo oksidacinio streso sukeliamų pažeidimų. Šiame straipsnyje pateiksime keletą sveikiausių maisto produktų, kuriuos galima valgyti norint gauti daugiau antioksidantų. Mėlynės Mėlynėse daug maistingųjų medžiagų, tačiau mažai kalorijų.

Kalbant apie krūties vėžį, tyrėjai paskaičiavo, kad aviečių ekstraktas sunaikino apie 50 proc. Ne taip seniai atliktoje tyrimų apžvalgoje nurodoma, kad vakarinių aviečių sudėtyje esantys junginiai gali sulėtinti vėžinių auglių augimą.

Ir nors ši statistika atrodo gąsdinanti, tačiau gamta suteikė mums unikalią galimybę išsaugoti ir pagerinti savo širdies sveikatą tiesiog gyvenant sveikiau ir vartojant tinkamus maisto produktus bei laikantys sveikos mitybos įpročių. Taigi, kokie maisto produktai geriausiai tinka sveikos širdies ir kraujagyslių sistemos palaikymui?

Kita vertus, daugelio aviečių tyrimų metu bandymai buvo atliekami mėgintuvėliuose. Mokslininkams reikia atlikti tyrimų su žmonėmis, kad galėtų tinkamai įvertinti sergant hipertenzija, gerkite daugiau vandens veiksmingumą ligų prevencijos srityje.

antocianinų širdies sveikata šauktinio hipertenzija 2 laipsniai

Pupelės Pupelės yra puikus baltymų ir maistinių skaidulų šaltinis. Kai kuriose pupelėse, pavyzdžiui, dėmėtosiose, taip pat daug antioksidantų.

9 maisto produktai, palaikantys sveiką širdies ir kraujagyslių sistemą

Dėmėtosiose pupelėse yra augalinio flavonido, vadinamo kempferoliu, kuris gali padėti sustabdyti vėžinių ląstelių augimą ir sumažinti uždegimą. Kelių tyrimų metu kempferolis buvo siejamas su tam tikros rūšies vėžio augimo sustabdymu, įskaitant krūties, inkstų, plaučių ir šlapimo pūslės vėžį. Nepaisant šių daug žadančių tyrimų rezultatų, mokslininkai mažai žino apie kempferolio antioksidacinį poveikį žmonėms.

antocianinų širdies sveikata liaudies vaistas nuo hipertenzijos acto

Kol antocianinų širdies sveikata daugiausia tyrimų buvo atlikta su gyvūnais ir mėgintuvėliuose. Tačiau pupeles vis antocianinų širdies sveikata verta įtraukti į racioną, nes jos pasižymi keleriopa nauda sveikatai.

Violetinės arba raudonos vynuogės Violetinių ir raudonų vynuogių sudėtyje yra vitamino C, seleno ir antioksidantų.

antocianinų širdies sveikata pagalba esant skubiai hipertenzijai

Du šiose uogose aptinkami antioksidantai antocianinas ir proantocianinas gali padėti apsisaugoti nuo širdies ligų ar vėžio. Tačiau reikia papildomų tyrimų, norint tiksliai išsiaiškinti vynuogių poveikį širdies sveikatos gerinimo ir vėžio rizikos mažinimo srityse. Špinatai Špinatai yra žalios lapinės daržovės, kuriose gausu vitaminų, mineralų ir antioksidantų.

antocianinų širdies sveikata 4 hipertenzijos rizika

Špinatai nekaloringi, todėl puikiai tinka salotoms ir pirmiesiems patiekalams ruošti. Zeaksantinas ir liuteinas yra du antioksidantai, randami špinatuose.

Mėlynės: 10 sveikatai naudingų savybių

Jie gali pagerinti regėjimą, apsaugo nuo ultravioletinių spindulių ir kitų kenksmingų šviesos bangų. Liuteino ir zeaksantino tyrimų apžvalgose nurodoma, kad nemažai tyrimų metu dėmesys buvo sutelktas į šių antioksidantų poveikį amžinės geltonosios dėmės degeneracijai.

Peržiūrų skaičius: Vis greitėjantis gyvenimo tempas daro įtaką mūsų mitybos įpročiams ir maisto produktų pasirinkimui. Nuo viso to smarkiai priklauso mūsų savijauta, darbingumas, bendra sveikatos būklė. Nevisavertė mityba gali būti priežastis virškinimo, širdies, kraujagyslių bei kitų ligų priežastimi. Nuo intensyvaus darbo kompiuteriu ir patiriamo streso, aktyvėja ankstyvas organizmo senėjimas, daugėja laisvųjų radikalų, kurie iškraipo metabolizmo procesus, pažeidžia ląstelių membranas, ribosomas, nukleorūgštis, o tai sąlygoja įvairias lėtines ligas. Šiuo metu yra plačiai tyrinėjama antioksidantų daroma teigiama įtaka ląstelių membranoms, įvairių ligų profilaktikai.

Apžvalgos autoriai taip pat pasiūlė kitų maisto produktų, kuriuose yra šių antioksidantų. Tai tamsios lapinės daržovės, kiaušiniai ir pistacijos. Burokėliai Burokėliai yra daržovės, turinčios antioksidantų, priklausančių betalinų klasei.

antocianinų širdies sveikata Icb hipertenzijos kodai

Betalinai gali padėti išvengti gaubtinės žarnos vėžio ir virškinimo sutrikimų. Burokėliuose taip pat yra maistinių skaidulų, geležies, folio rūgšties ir kalio. Šios medžiagos padeda numalšinti uždegimą.

AVIETĖS – ANTIOKSIDANTŲ ŠALTINIS

Vienoje apžvalgoje nurodoma, kad betalinai gali sumažinti laisvųjų radikalų skaičių ir užkirsti kelią vėžiui. Kita vertus, ši burokėlių nauda sveikatai dar nepatvirtinta tyrimais.

antocianinų širdies sveikata hipertenzijos adrenerginis agonistas

Lapiniai kopūstai Lapiniuose kopūstuose yra daug vitaminų A, C ir K, taip pat juose yra keletas antioksidantų. Tai populiarus sveikas maisto produktas ir šalčiui atspari daržovė, itin paplitusi daugelyje šiaurinių regionų.

Valgykite daugiau mėlynių - naujas tyrimas parodė, kokios jos naudingos sveikatai

Raudoni lapiniai kopūstai yra vertingesni už žalius, nes jų sudėtyje yra antocianinų. Oranžinės spalvos daržovės Keliose oranžinės spalvos daržovėse yra vitamino A ir kitų maistingųjų medžiagų. Šių daržovių sudėtyje randama daug fitochemikalų, galinčių padėti apsisaugoti nuo širdies ligų ir vėžio. Štai keletas dideliu antioksidantų kiekiu pasižyminčių oranžinių daržovių pavyzdžių: batatai, morkos, žieminiai moliūgai, kvapieji moliūgai.

Yra nedaug informacijos, kaip geriausia ruošti ir patiekti oranžines daržoves.

Dažniausiai žmones jas verda ir kepa, bet morkas drąsiai galima valgyti žalias kaip užkandį ar dėti į salotas. Santrauka Yra daug plačiai paplitusių maisto produktų, kuriuos galima vartoti norint padidinti antioksidantų kiekį organizme. Pirmiau minėtų maisto produktų sudėtyje esantys antioksidantai gali pagerinti širdies ir akių sveikatą, apsaugoti nuo vėžio ir kitų dažnai užklumpančių ligų, kurias mokslininkai sieja su kenksmingais laisvaisiais radikalais.

Kita vertus, tyrėjams vis dar reikia geriau suprasti, kaip kiekvienas iš šių maisto produktų padidina antioksidantų kiekį žmogaus organizme, ir nustatyti jų veiksmingumą ligų prevencijos srityje.

Galbūt jus domina