Sveiki riešutai širdies sveikatai

sveiki riešutai širdies sveikatai

Lapkritis 25, Minutės Skaityti: 13 Migdolai turi daug antioksidantų, yra sveiki širdyje, ir jie gali net padėti numesti svorio ir atsisakyti jo! Parodysime visą migdolų naudą sveikatai. Aš myliu migdolus. Jie yra nešiojami, užkandžiauja puikiu užkandžiu ir gali pridėti skanių patiekalų prie bet kokio patiekalo, nesvarbu, ar jis saldus, ar skanus. Reikalas tas, kad aš jau reguliariai valgydavau migdolus vien todėl, kad man jie patinka, nepaisant naudos sveikatai.

Riešutai – į Jūsų sveikatą!

Ar galėtumėte naudoti šiek tiek daugiau paskatinimo? Mane nustebino daugybė naudos sveikatai, kurią turi šie riešutai, ir jūs taip pat būsite! Atrodo šiek tiek atgal, ne? Ar sveikas riešutas turi valgyti riešutus? Žinoma ne!

Migdolų nauda sveikatai: sveika ir skani širdis

Bet kas bando pasakyti, kad riešutai turi daug riebalų, todėl yra nesveiki, iš tikrųjų yra visiškai skirtingos rūšies riešutai. Jie tiesiog neteisūs. Kilmės istorija Norėdami pradėti, trumpa botanikos pamoka: Taip, mes juos vadiname riešutais. Bet tai iš tikrųjų gali reikšti daugybę skirtingų dalykų.

Migdolai, nors ir laikomi medžio riešutais, iš tikrųjų yra kaulavaisių, pavyzdžiui, abrikosų ar persikų, sėklos. Migdolus dažniausiai mes valgome po to, kai jie yra nudžiūvę ir be lukšto. Maži, žali vaisiai, apjuosiantys šiuos akmenis, ir jų vidinės sėklos iš tikrųjų kartais būna švieži turguose, sezono metu.

hipertenzija labai trumpai

Vis dėlto jūs nevalgote žaliųjų vaisių - tai vis tiek vidinė sėkla, kurios jums liktų, jei sugebėtumėte rasti šviežių migdolų. Sakoma, kad jie yra kremingesni ir sveiki riešutai širdies sveikatai už džiovintus.

Manoma, kad jie kilę iš Kinijos ir Centrinės Azijos, migdolai buvo atvežti su prekybininkais ir tyrinėtojais Šilko keliu per Aziją ir Vidurinius Rytus iki Viduržemio jūros.

Kurį laiką laimingai sveiki riešutai širdies sveikatai Italijoje ir Ispanijoje, Pranciškus Padresas iš Ispanijos į Kaliforniją atvežė migdolų medžių. Hipertenzija, kuri yra naudinga, yra kenksminga sveiki riešutai širdies sveikatai laiko migdolai klestėjo Aukso valstijoje, pradedant misijomis prie kranto, ir galiausiai pasodinti toliau į sausumą.

Graži tradicija šaltinis Manoma, kad migdolai atspindi vaisingumą, todėl Jordanijos migdolai su saldainiais padengtais migdolomis dažnai teikiami palankumui vestuvėse iki šios dienos. Patys medžiai yra gražūs, padengti rožiniais ir baltais žiedais kiekvienų metų žiemos pabaigoje Kalifornijoje. Tarp pavasario žydėjimo ir vaisių auginimo svarbus dalykas yra apdulkinimas.

Migdolų medžiai nesavaime apdulkina, todėl, norėdami tręšti kiekvieną gėlę, jie naudojasi apdulkintojais, pavyzdžiui, bitėmis. Be apdulkintojų nebūtų migdolų. Kalifornijos Migdolų valdybos duomenimis, daugelis ūkininkų kasmet sunkvežimiais atveža bites, kad apdulkintų savo pasėlius. Kaip auginti migdolą Migdolus nėra tiksliai lengva užauginti, ypač atsižvelgiant į dabartines sausros sąlygas Kalifornijoje.

Tyrimų rezultatai rodo riešutų naudą sveikatai

Migdolų medžiai reikalauja daug vandens. Nors jų poveikis aplinkai yra žymiai mažesnis nei jautienos, žinomo sunkiai naudojamo maisto produkto, jautienos, jie vis tiek ištroškę javų. Tai teisinga - tik viena. Nors derlius dėl pastarosios sausros buvo mažesnis nei įprasta, iš pradžių m. Derliui buvo prognozuojama 2,1 milijardo svarų migdolų. Tam reikia daug vandens.

kebabas nuo hipertenzijos

Laimei, tvarumas ir išsaugojimas yra Kalifornijos migdolų augintojų, kurių dauguma vis dar valdo ir valdo šeimos ūkius, mintyse. Remiantis m. Vaisiui nuimti reikalinga speciali technika. Prieš artėjant derliaus nuėmimo mašinai, tarps dedamos ant žemės, kad iš medžių sukrėsti migdolus.

Nors tai gali atrodyti nereikalinga, turite pripažinti, kad daug ekonomiškiau, nei rinkti riešutus po vieną. Deja, ši praktika kartais gali būti mažesnė už sanitarinę. Salmoneliozės protrūkiai buvo įvykę praeityje, įskaitant kelis dokumentus, užfiksuotus ųjų pradžioje. Todėl visi komerciškai JAV parduodami migdolai prieš pardavimą turi būti pasterizuoti. Mitybos laikas! Pirmiausia šiek tiek pauzėsime, kad įsigilintume į pasterizacijos reglamentus. Nors Kalifornijos migdolų taryba teigia, kad tai akivaizdžiai netiesa, kai kurios grupės ir asmenys mano, kad pasterizavimas turi pabloginti migdolų maistinių medžiagų kiekį.

Pasterizuoti šio tipo produktus galima įvairiais būdais, įskaitant skrudinimą, blanširavimą, garinimą arba apdorojimą propileno oksidu - toksiniu junginiu, kuris, kaip teigiama, yra nesaugus ir neturėtų būti naudojamas maisto produktuose.

  • Yra sočiųjų riebalų kokosuose, naudingi jūsų širdies sveikatai
  • Kurie riešutai naudingiausi: pateikė geriausiųjų šešetuką - DELFI Sveikata

Nepriklausomai nuo metodo, nes pasterizavimas yra įstatymas, JAV yra be galo sunku gauti tikrai neapdorotų migdolų. Nebuvo atlikta tyrimų, kad būtų galima palyginti pasterizuotų migdolų maistinių medžiagų kiekį iš tikrųjų neapdorotų migdolų.

apžvelgiama, kaip gydyti hipertenziją

Tačiau, atrodo, niekas nepateikė argumentų, kad pasterizuoti migdolai neturi jokios naudos sveikatai. Apskritai, jei nuspręsite valgyti migdolus, jūs sveikai pasirinksite. Sveiki riebalai, vitaminai ir mineralai Kaip jau minėjau anksčiau, migdolai turi daug riebalų.

Bet nereikia panikuoti! Tai gera rūšis. Tai yra mononesotieji riebalai, kaip ir kituose riešutuose bei sėklose. Migdolai yra geras vitamino E šaltinis, galingas antioksidantas, taip pat magnis ir kalis.

citrinų balzamas nuo hipertenzijos

Šis maistinių medžiagų derinys gali padėti sumažinti širdies ligų ir diabeto riziką. Šios maistinės medžiagos taip pat padeda atpalaiduoti venas ir arterijas ir taip pagerinti kraujotaką. Jie netgi padeda palaikyti širdies veiklą ir sveiką kraujospūdžio lygį.

Sveikatos receptas. Širdies ligų prevencija ir medicinos pažanga, grąžinanti gyvenimus

Šie mineralai turi antioksidacinių galių, padedančių kovoti su laisvaisiais radikalais organizme. Riboflavinas padeda gaminti energiją. Nors jūs negalite jausti skubėjimo po to, kai nugraužiate saują migdolų, kaip tai darote išgėrus kalnų rasos ar dvigubo espreso, vietoj to galite patirti sveikesnį energijos užpilą, kuris yra turtingas maistinėmis medžiagomis ir ilgiau išlieka.

Be to, nepaliks neišvengiamų avarijų, susijusių su gėrimų, kuriuose yra daug oktanų, su kofeinu, vartojimu. Tai negalėjo nepakenkti! Skirtingai nuo daugelio supakuotų pusryčių kruopų, migdolai yra neperdirbti ir daug skaidulų, į kuriuos nepridėta cukraus. Riešutuose esantys riebalai ir ląsteliena padeda sulėtinti paprastų cukrų virškinimą ir pasisavinimą, padeda išvengti cukraus kiekio kraujyje ir insulino šuolių.

Grįždami prie to grūdų pavyzdžio, galite ir savo pyragą, ir grūdų, ir valgyti, jei tiesiog ant viršaus pabarstysite migdolų ir valgysite juos kartu. Nepamirškite valgyti odos! Nors daugelis žmonių kepdami renkasi blanširuotus migdolus, oda iš tikrųjų teikia daugybę galimų naudos sveikatai. Odoje esantys flavonoidai veikia kartu su vitaminu E, suteikdami papildomą įspūdį antioksidantų galiai.

pritūpimai dėl hipertenzijos

Pabandykite įmaišyti keletą skrudintų migdolų su luobelėmis į savo kitą kokteilį, kad gautumėte daugiau aromato ar skonio, arba viršutinę lašišą su trintuku sujungtų garstyčių ir majonezo bei apkepinkite grubiai pjaustytus nesmulkintus migdolus, prieš kepdami orkaitėje. Ačiū už receptą, mama!

Kurie riešutai naudingiausi: pateikė geriausiųjų šešetuką

Tai riešutai! Kai kurie tyrimai rodo, kad migdolų įtraukimas į mažai kalorijų turinčią dietą gali padėti nutukusiems žmonėms numesti svorio. Iš tikrųjų preliminariais tyrimais iš tikrųjų nustatyta, kad nutukę asmenys gali išvengti svorio priaugimo, jei į savo dietą prideda migdolų. Žinoma, tai turėtų būti daroma vietoj kitų maisto produktų, o ne pridedant kalorijų perteklių į savo racioną migdolų pavidalu.

Kalorijų perteklius yra kalorijų perteklius, nesvarbu, iš kur jie kilę ar kokia forma.

Suskaičiavo, kiek graikinių riešutų per dieną padės širdžiai ir virškinimo traktui

Panašu, kad migdolus į savo racioną verta įtraukti, tiesa? Kitas tyrimas iš tikrųjų nustatė, kad migdolai padeda padidinti sotumą ar pilnumo jausmą ir sumažinti apetitą. Įrodyta, kad taip yra riešutų riešutų valgymas ir jų mastikavimas arba kramtymaskad riešutuose esantys lipidai arba riebalai būtų labiau biologiškai prieinami arba organizmas juos lengviau pasisavintų ir panaudotų. Kitą kartą galvodami apie cigaretę, norėdami pažaboti tuos alkio jausmus, pabandykite susmulkinti skanius migdolus.

Galiausiai prisiminkite tą pluoštą, kurį jau minėjau anksčiau, kuris padeda kitiems maisto produktams, valgomiems su migdolais, virškinti lėčiau? Jis tarnauja ir kitam tikslui - prebiotikui. Prebiotikai iš tikrųjų maitina sveikas žarnyne gyvenančias bakterijas, pagerindami virškinimą ir imuninės sistemos veiklą.

Valgykite juos savarankiškai arba su kitu maistu. Laimei, dažniausiai daržovių pagrindu pagamintas viso maisto racionas turi daug maistinių medžiagų ir mažai kalorijų, taigi, jei sveikai maitinsitės kitaip, turbūt turėsite nedidelį pasibuvimą.

makadamijos riešutų nauda sveikatai

Koks jūsų mėgstamiausias būdas valgyti migdolus? Papasakok man viską apie tai komentaruose! Sportas ir sveikata. Koks sportas sveika. Kada geriausia sportuoti?

Lapkritis Žymės: sveikatai naudingas sveikas maistas Susiję Straipsniai.

Galbūt jus domina