Yra sočiųjų riebalų kokosuose, naudingi jūsų širdies sveikatai, Stulbinanti kokosų aliejaus nauda sveikatai

yra kokosas naudingas jūsų sveikatai | failitus.lt
Reklama Įprasta manyti, kad kokosų aliejus yra nesveikas ir kenkia širdžiai. Tačiau dabar jau žinome, kad tai netiesa. Kokosų aliejus iš tiesų yra širdžiai sveikas maistas, kuris gali padėti jūsų kūnui sklandžiau funkcionuoti. Kokia yra nauda iš kokosų aliejaus kūnui? Tyrimai nustatė, kad kokosų aliejaus vartojimas padidina kūno atsparumą ligas sukeliantiems virusams ir bakterijoms.

Riebalų dieta? Kodėl gi ne? Knygoje jis dalijasi novatoriška mitybos teorija ir praktiniais patarimais — pateikia dvidešimt vienos dienos dietos planą.

valgių ruošimas sergant hipertenzija sergant hipertenzija, reikia gerti diuretiką

Marko Hymano konsultacijas dovanų Hillary Clinton savo vyrui įteikė metais santuokos trisdešimtmečio proga, turėdama viltį, kad gavus gydytojo patarimų bendras jų gyvenimas truks dar ne vieną dešimtmetį. Šis medikas, bestseleriais tapusių knygų autorius įsiliejo į artimų Clintonų bičiulių ir patarėjų ratą. Po širdies operacijos sunkiai atsigaunantį Billą Clintoną jis įtikino atsisakyti veganiškos mitybos ir pasirinkti tokią, kurios privalumais įsitikino pats.

Ką pataria Markas Hymanas? Valgyti riebiai. Taip, kaip elgiasi ir jis. Norėdamas sulieknėti ir nesirgti širdies ligomis vengiau riebalų, tą patį patariau ir savo tėvams.

Stulbinanti kokosų aliejaus nauda sveikatai

Tapau vegetaru, dešimt metų vengiau bet kokių gyvūninių produktų, išskyrus liesą jogurtą naudingi jūsų širdies sveikatai kiaušinių baltymus. Stengiausi vartoti kuo mažiau aliejaus, valgiau daug duonos ir makaronų tada juos propagavo kaip sveiką maistą. Žinojau, kad per daug cukraus yra negerai, bet valgiau daug liesų rupių miltų sausainių ir liesų jogurtinių ledų, nes trokšte troškau cukraus ir angliavandenių.

Buvau jaunas, daug bėgiojau, tad išeikvodavau nemažai kalorijų; tačiau laikui bėgant pastebėjau, kad mano kūnas keičiasi. Tada man buvo trisdešimt penkeri. Priaugau septynis kilogramus. Kai pasirodė pirmieji tyrimai apie cukraus ir rafinuotų angliavandenių keliamus pavojus, Markas Hymanas ėmė vartoti mažiau cukraus ir angliavandenių, bet ir toliau vengė riebalų.

Pradėjau kitaip maitintis pats, ėmiau tai rekomenduoti ir savo pacientams. Mačiau, kaip žmonės numetė po penkiasdešimt ir daugiau kilogramų, kaip dingdavo II tipo cukrinis diabetas. Pacientams nebereikėdavo vartoti insulino, jie sureguliuodavo cholesterolio kiekį kraujyje valgydami ne liesiau, o riebiau. Labai pasitaisė ir mano paties raumenų širdies sveikatos programa. Pietums — didelė lėkštė salotų su riebiomis sardinėmis ar lašiša, sulaistytų alyvuogių aliejumi ir apibarstytų daug riebalų turinčiomis moliūgų sėklomis arba kedrinėmis pinijomis.

Vakarienei — avienos kepsnys su visais taukais ir alyvuogių aliejuje keptomis daržovėmis. Jis buvo labai sotus, jo privalgęs aukštai kalnuose galėjau nukeliauti didelius atstumus.

  1. Riebalų dieta? Kodėl gi ne? | 60 plius
  2. Visų išliaupsintas kokosų aliejus ne toks ir nekaltas - DELFI Sveikata
  3. Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m.
  4. Sotieji riebalai – vengti ar vartoti?
  5. Hipertenzijos sėklų receptas
  6. Geri riebalai yra naudingi kaip statinai nuo širdies ligų, teigia grupė

Dabar kartais vartoju amerikietišką jo variantą, kurį sukūrė mano draugas Davidas Asprey. Vienas artimas mano medicinos mokyklos laikų bičiulis tapo Arkties tyrinėtoju.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Jis slidėmis nučiuožė iki Šiaurės poliaus, misdamas sviesto batonėliais. Jau nebe! Ir pateikia faktą: išanalizavus keliolika tyrimų, kuriuose dalyvavo nuo iki 90 žmonių, nustatyta, kad kiaušiniai su širdies ligomis nesusiję. Daug baltymų ir riebalų turintys kiaušiniai malšina apetitą, greitina medžiagų apykaitą. Baltymuose gausu vitaminų B2 riboflavino ir B3 niacinotryniuose — B6 ir B12, folio rūgšties B9pantoteno rūgšties B5 ir tiamino B1. Tryniuose daug ir vitaminų A, E, K ir D. Kiaušinių tryniai — naudingi jūsų širdies sveikatai iš nedaugelio maisto produktų, kuriame natūraliai yra vitamino D.

Kiaušiniai yra vienas geriausių cholino šaltinių šis reikalingas smegenims, ląstelių membranoms formuotis ir organizmo detoksikacijai užtikrinti; saugo ir nuo Alzheimerio ligos.

Tryniuose yra liuteino ir zeaksantino suteikiančio jiems geltoną spalvąantioksidantų, padedančių išvengti ragenos degeneracijos ar įgimto aklumo. Trynyje daugiau nei baltyme kalcio, vario, geležies, mangano, fosforo, kalio, seleno ir cinko. Iš tiesų nėra tvirtų įrodymų, kad jis būtų susijęs su širdies ligomis. Buvo teigiama, jog sviestas kenksmingas todėl, kad jame yra daug sočiųjų riebalų 60 proc.

Taigi panašu, kad motinos pienu žindyti kūdikiai mažiau linkę tukti, sirgti II tipo cukriniu diabetu ir širdies ligomis, nors cholesterolio yra sočiųjų riebalų kokosuose jų kraujyje ir didesnis. Sviestas praktiškai yra gryniausi gyvūninės kilmės riebalai, kuriuose itin mažai baltymų gyvena su hipertenzija cukraus.

Juos daugiausia sudaro sotieji riebalai, tad ir jie buvo koneveikiami drauge su sviestu. Tik kaip sakiau — apkaltinti dar nereiškia nuteisti. Toli gražu! Daugiausia kokosų aliejaus suvartoja Ramiojo vandenyno pietuose esančios šalys. Iš sočiųjų riebalų jų gyventojai gauna iki 40 proc.

Nuorodos kopijavimas

Ir jie retai serga širdies ligomis. Vieno tyrimo metu mokslininkai tyrė apie dviejų Polinezijos salų gyventojų. Šie valgo labai riebiai, kokosų vienokia ar kitokia forma vartoja kone kiekvieno valgymo metu.

Tyrimas nustatė, kad jų nevargina širdies ligos, nekamuoja labiausiai paplitusios lėtinės ligos, įskaitant storosios žarnos vėžį ir virškinimo sutrikimus. Alyvuogių aliejų sudaro įvairūs riebalai. Daugiausia apie 75 proc.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Alyvuogių aliejuje taip pat yra vitamino E, beta karoteno ir skvaleno — svarbaus, odai labai reikalingo antioksidanto. Unikali alyvuogių aliejaus savybė ta, kad jame yra stiprių antioksidantų ir uždegimą slopinančių fitomaistingųjų medžiagų, vadinamųjų polifenolių. Kaip jau žinote, dauguma lėtinių ligų, įskaitant nutukimą, II tipo cukrinį diabetą, širdies ligas, silpnaprotystę bei vėžį, prasideda nuo uždegimų.

Alyvuogių aliejus naudingas ir smegenims. Prancūzijoje atliktas tyrimas nustatė: jei senyvi žmonės kepdami ir ruošdami padažus ar užpilus naudodavo daug alyvuogių aliejaus, pagerėdavo vaizdinė atmintis, jie imdavo sklandžiau kalbėti. Kad pajustumėte naudą, jo nereikia vartoti kibirais: 1—2 šaukštai pirmo spaudimo alyvuogių aliejaus per dieną mažins uždegimus.

Susiję straipsniai

Vartojant daug riešutų mažėja širdies ligų, II tipo cukrinio diabeto, nutukimo, vėžio rizika. Ispanijoje atliktas 28 mėnesių trukmės tyrimas, kurio metu stebėti suaugę vyrai ir moterys, nustatė, kad bent dukart per savaitę riešutus valgę dalyviai buvo linkę storėti 31 proc. Gausu sveikų riebalų, tad riešutai malšina alkį. Svarbiausia riešutų valgyti saikingai. Kaip iš karto nevalgytumėte trijų galvų brokolių, taip nevalgykite ir trijų maišelių riešutų. Jų nesunku persivalgyti, ir tai baigsis taip pat, kaip ir persivalgius bet kokio kito maisto.

Riebiai valgysite — pagražės oda, plaukai ir nagai Ar niekada nekilo klausimas, kodėl arkliai, auginami sportui, yra labai gražūs, net žvilga? Juos šeria linų sėmenimis, kuriuose gausu omega-3 riebalų rūgščių.

Jei organizmui trūksta omega-3 riebalų rūgščių, gaunamų su žuvimi ar tam tikrais augalais, gali ne juokais sutrikti yra sočiųjų riebalų kokosuose.

vaistai nuo hipertenzijos namuose kokių maisto produktų negalima vartoti esant hipertenzijai

Daug kas sausą odą drėkina kremais, losjonais ir tepalais, visokiausiomis priemonėmis stengiasi atgaivinti nualintus plaukus, tačiau dauguma išorinių problemų kyla iš vidaus. Jei trūksta omega-3 riebalų rūgščių, oda suskeldėja, tampa šiurkšti, niežti, gali prarasti spalvą. Plaukai gali išsausėti, tapti nelankstūs ir veltis; pradėti pleiskanoti ir slinkti; nagai gali augti lėtai, skilinėti ir sluoksniuotis. Omega-3 riebalų rūgštys padeda visa tai išspręsti. Žmonės, kurių oda išties labai problemiška, tepdami ją linų ir agurklių aliejų mišiniu gali pasiekti nuostabių rezultatų.

Riebiai valgysite — pagerės lytinis gyvenimas Nustebsite sužinoję, kad organizme lytiniai hormonai gaminasi iš cholesterolio. Vienas amerikietis per metus suvartoja vidutiniškai 66 kg miltų ir 70 kg cukraus.

hipertenzijos istorija masažo nauda sergant hipertenzija

Dėl to kraujyje daugėja insulino, skatinančio organizmą yra sočiųjų riebalų kokosuose pilvo riebalus, — taip vyrų organizme daugėja estrogeno pilvo riebalų ląstelės gamina daugiau estrogeno ir tragiškai mažėja testosterono.

Dingsta lytinis potraukis, atsiranda nepajėgumas, nyksta raumenys, slenka galvos plaukai, padidėja krūtinė! Daug kam užtektų tik atsisakyti angliavandenių, vartoti daug riebalų ir nereikėtų jokių testosterono injekcijų.

Dėl liesų dietų moterims gali dingti menstruacijos arba tapti nereguliarios, skausmingos, moterys gali pasidaryti nevaisingos. Taip pat gali padaugėti pilvo riebalų, testosterono, išberti odą, ant veido pradėti augti plaukai, gali slinkti galvos plaukai — visa tai padeda sustabdyti riebios dietos.

Taip pat skaitykite:.

Galbūt jus domina